Afacerea TA

Avantajele tale alaturi de Life Care

  • Inscriere Gratuita
  • Castig Imediat – reducere 20% de la prima comanda
  • Bonus-uri si campanii care iti ofera castiguri suplimentare
  • Acces la “magazinul” tau BIO, oricand
  • Poti comanda din confortul caminului tau
  • Primesti produsele la orice adresa
  • *Livrarea produselor tale nu te costa nimic
*Livrarea este gratuita la comenzi mai mari de 160 Ron – pret de catalog; 130 Ron – pret pentru parteneri

Ce este Life-Care?
Compania Life Care reprezinta un grup de consumatori si distribuitori care si-au propus sa elimine verigile intermediare din distributie si publicitate economisind 60% din pretul produsului. Cum se economisesc cei 60%?
Ce se intampla in comertul clasic?
In cadrul comertului clasic exista un producator si un consumator final. Consumatorul este cel care cumpara bunurile de care are nevoie din magazine platind pretul final (in medie aceasta este de 100% din valoarea produsului). Dar producatorul care fabrica respectivul produs il scoate pe piata la doar 40% din pretul final. Raman 60% care reprezinta cheltuieli de distributie si publicitare.
Cine plateste acesti 60% ce reprezinta diferenta fata de pretul de productie? Producatorul? NU! El si-a acoperit cheltuielile din cei 40% alocati pentru productie. Cel care plateste diferenta este consumatorul final. El suporta cheltuielile de distributie si de publicitate acestea fiind incluse in pretul final al produselor. Nimeni nu il intreaba daca este de acord sau nu.
De cate ori ati cumparat un produs doar pentru ca ati vazut o reclama la televizor sau in mass-media? In cine aveti mai multa incredere: im reclama de la televizor (pe care o platiti chiar daca nu doriti) sau in ceea ce va spune o cunostinta care a incercat produsul (si pe care nu o platiti)?
Planul de marketing!
a) 30% pentru distributie
Prin simpla inscriere in grupul Life-Care beneficiati de produsele oferite de companie fara a plati adaosul de 30% (20-25% discount direct si 5% in medie in promotiile pe care compania noastra le face la produse), al pretului de catalog practicat fata de clientii directi (care nu sunt inscrisi). Astfel economisiti din start cei 30% pentru distributie daca in loc sa va cumparati produsele de la magazinul din zona, faceti “efortul” de a va inscrie la compania Life-Care si sa le comandati online sau prin telefon. Desigur, in conditiile in care veti comanda produse pentru a le oferi persoanelor interesate (comenzi facute din catalog), aceste persoane va vor plati produsele la pret de catalog, deci diferenta dintre pretul de catalog si pretul de partener reprezinta profitul dumneavoastra imediat.
b) 30% pentru publicitate
Au mai ramas 30% pentru publicitate…
Ati facut vreodata reclama la un produs? Nu?!? Nu ati cumparat niciodata un produs care sa va placa? Ce ati facut dupa ce l-ati incercat? Ati spus si prietenilor, cunostintelor, vecinilor etc. ce produs ati cumparat si cat sunteti de multumit(a) de el? Si o parte din cei la care le-ati spus au dorit si ei sa incerce produsul sau sa il cumpere?
Daca raspunsurile la aceste intrebari au fost afirmative, atunci ati facut ceea ce se numeste reclama prin viu grai (sau de la om la om) in mod gratuit, fara sa fiti platit(a). Facand acelasi lucru pentru compania Life-Care veti fi platit(a) pentru “munca” depusa, sub forma unui comision lunar.
Care este diferenta intre un salariu si un comision?
Salariul este fix. Indiferent daca munciti mai mult sau nu, primiti aceeasi suma.
Comisionul este variabil. In acest caz sunteti platit(a) in functie de realizarile pe care le aveti. Daca muncind 4 ore pe saptamana dumneavoastra realizati acelasi lucru ca si o alta persoana care munceste 40 de ore, sunteti platit(a) la fel de bine. Conteaza rezultatul nu orele de munca.
Cum se calculeaza comisionul?
Comisionul lunar se plateste pentru realizarile dumneavoastra si ale grupului dumneavoastra pe baza unei grile de bonificatii in functie de vanzarile provocate in luna respectiva.
Sa luam un exemplu concret. Presupunem ca dumneavoastra va inscrieti in grupul Life Care. Pentru acest lucru aveti nevoie de numele si codul persoanei care v-a recomandat inscrierea in cadrul companiei Life Care, persoana numita sponsor/senior (deoarece ea garanteaza pentru dumneavoastra si va da informatiile de care aveti nevoie). De exemplu, in prima luna faceti comenzi de 100 lei. Calculele comisioanelor se fac pe baza unei “valute” interne numita punct valoare afacere (PVA) care are o valoare de 1PVA = 3,8 lei. Incercati produsele si le recomandati altor prieteni sau cunostiinte iar dintre persoanele cu care ati vorbit 5 doresc si ele sa se inscrie si fac si ele comenzi fiecare de 20 PVA. La sfarsitul lunii se calculeaza punctele acumulate si se compara cu urmatoarea grila:
Puncte acumulate...............Nivel de calificare

75 PVA................................2%
150 PVA..............................4%
350 PVA..............................7%
600 PVA.............................10%
1100 PVA...........................12%
1800 PVA...........................14%
3100 PVA...........................17%
4500 PVA...........................20%

Dumneavoastra aveti astfel la sfarsitul primei luni un total de 120 pva =20 pva (ale dvs) + 5 persoane*20pva. Aceasta inseamna un nivel de calificare de 2% Comisionul pentru prima luna va fi : 120 pva*2%*3,8 lei = 9,12 lei
A doua luna faceti din nou comenzi. Iar daca ii invatati si pe cei 5 pe care i-ati sponsorizat / inscris sa faca ce ati facut dumnevoastra, adica sa prezinte si ei altor persoane avantajele Life Care, in luna a doua fiecare dintre ei va putea sa mai inscrie (de exemplu) cate 5 persoane.
La sfarsitul lunii a doua aveti un total de 620 pva = 20 pva + 5*20 pva + 5*5*20pva ceea ce inseamna un nivel de calificare de 10% pentru dvs. Dar aveti si 5 persoane calificate la nivelul de 2%.
Regula de plata este urmatoarea: ultimul venit, primul platit. Adica din comisionul de 10% se platesc mai intai calificarile inferioare, iar diferenta este a dvs.
Comisionul dvs pentru luna 2 este:
620 pva*10%*3,8 lei – 5*(120 pva*2%*3,8 lei) = 235,6 – 45,6 = 190 lei
Un calcul ipotetic al comisionului pentru luna 12 ar putea fi:
5020 pva*20%*3,8lei – 5*(1000pva*10%*3,8 lei) = 3800-1900 = 1900 lei
Dar ce se intampla daca si cei pe care i-ati sponsorizat ajung la nivelul de 20%? Nu mai primiti nici un ban pentru ca diferenta de comision este 0?
Ba da. In acel moment respectiva ramura se “desprinde” si va fi legata direct de companie, iar dvs, pentru ca ati ajutat la crearea ei, veti primi lunar din partea companiei 4% din vanzarile grupului respectiv atata timp cat el se mentine la 20%. Aceasta inseamna cel putin 4%*4500pva*3,8lei = 684 lei lunar venit rezidual adica un fel de “pensie” pentru munca depusa.
Cum vi se pare propunerea? Suna interesant? Credeti ca ar merita sa munciti 2 pana la 5 ani pentru a beneficia apoi de o “pensie” suplimentara? Sau daca doriti, puteti continua sa munciti si sa creati mai multe grupuri de 20%. Dvs hotarati cat de bine doriti sa fiti platit(a) pentru munca depusa si timpul investit.
Ce aveti de facut?
Sunt 5 pasi pe care trebuie sa ii parcurgeti:
1. DECIZIA
Trebuie sa luati o hotarare. Aveti la dispozitie 4 variante posibile:
a) Nu ma intereseaza aceasta modalitate de castig, nu imi plac produsele.
b) Vreau doar sa cumpar produse la pret de catalog. Deveniti astfel client.
c) Nu vreau sa ma ocup de afacere, dar imi plac produsele si vreau sa le cumpar mai ieftin. In acest caz deveniti consumator.
d) Vreau sa ma ocup de afacere si imi plac produsele. In acest caz deveniti o persoana activa, adica ar trebui sa alocati minim 4 ore pe saptamana pentru acest proiect (2 ore cu grupul dvs si 2 ore pentru intalniri de prezentare).
2. LISTA DE NUME
Va intocmiti o lista cu persoanele pe care le cunoasteti si carora doriti sa le prezentati oportunitatea. Acordati sanse egale tuturor oferindu-le posibilitatea sa decida singuri, in cunostiinta de cauza (adica dupa ce au vazut planul de marketing). Nu conteaza atat de mult pe cine cunoasteti personal deoarece la aceasta lista puteti adauga si cunostintele prietenilor dvs, cunostintele intamplatoare, dar si recomandarile pe care le puteti cere de la persoanele cu care stati de vorba.
In medie o persoana adulta cunoaste cel putin 50 de persoane care la randul lor mai cunosc alte 50 fiecare. Din totalul de 2500 de persoane statistic doar 1 din 10 va zice da. Ramaneti astfel cu 250 de persoane care sunt mai mult decat suficiente pentru a ajunge la nivelul de 20%.
3. STABILIREA DE INTALNIRI
Stabiliti pe rand intalniri cu persoanele de pe lista. Nu incercati sa explicati la telefon sau la colt de strada despre ce este vorba. Stabiliti doar locul si ora de intalnire spunand ca doriti sa aflati parerea persoanei respective referitor la ceva important, dar nu aveti acum timp pentru detalii.
4. CONSUMATOR 100%
Deveniti consumator 100%. Aceasta nu inseamna ca mergeti acasa, sa aruncati produsele pe care le aveti si sa le inlocuiti cu produsele companiei Life-Care. Nu. Dar pe masura ce vi se termina un produs, il cumparati pe cel de la companie si il incercati. De ce? Din 4 motive:
1.pentru ca sunteti mai convingator(oare) cand vorbiti altora despre produsele pe care le-ati incercat. Imaginati-va ce ati gandi dvs daca spre exemplu mergeti la un brutar, il intrebati cum este paine pe care o vinde si el va raspunde ca nu stie deoarece pentru el isi cumpara paine de la magazinul alaturat. Ati cumpara de la el paine? Sau ati merge si dvs la magazinul alaturat?
2. produsele sunt de calitate si nu le gasiti in magazine.
3. sunteti un model pentru grupul dvs.
4. deoarece produsele cumparare de la Life Care au puncte care va ajuta sa va calificati si sa primiti comisioane mai mari. Ce alt magazin va da la sfarsitul lunii bani pentru ca ati generat cumparaturi de o anumita valoare?
5. COLABORAREA
Pastrati legatura cu sponsorul si grupul dvs. Participati pe cat posibil la intalnirile organizate de companie si investiti in PDP (Programul de Dezvoltare Personala). Luand parte la acest program invatati ce aveti de facut, va dezvoltati personalitatea si abilitatile de comunicare si astfel vă va fi mult mai usor sa reusiti. Life Care va pune la dispozitie o serie de carti si CD-uri de specialitate. Citind macar o carte pe luna si ascultand macar un CD aveti sanse mari de reusita. Poate oricine, daca vrea si daca munceste...